5/5
2023-02-04
Jak zwykle jestem bardzooo zadowolona ❤️
Małgorzata, Sierpc
Is it useful?: 00
5/5
2023-02-02
Ewelina, Trzyciąż
Is it useful?: 00
5/5
2023-02-02
Anita, Warszawa
Is it useful?: 00
5/5
2023-02-02
Szybko i sprawnie
Dominika, Świlcza
Is it useful?: 00
5/5
2023-01-25
Alicja, Skórzewo
Is it useful?: 00
5/5
2023-01-19
Sukienka śliczna
Żaneta, Ulhówek
Is it useful?: 00
5/5
2023-01-17
Rzeczy piękne
Laura, Radom
Is it useful?: 00
5/5
2023-01-13
Edyta, Szczawa
Is it useful?: 00
4/5
2022-12-21
MALWINA, Wieliczka
Is it useful?: 00
5/5
2022-12-21
Katarina, DOLNY Kubin
Is it useful?: 00
5/5
2022-12-20
szybko :)
Inga, Gorzów Wlkp
Is it useful?: 00
1/5
2022-12-20
Słaby kontakt, produkty nie zgodne z opisem wyglądu czy rozmiaru. Zwrot ciągnie się w nieskończoność.. Już dawno wysłane a pieniędzy na koncie spowrotem nie ma.. Zerowy kontakt z obsługą. Stanowczo nie polecam.. Ostatnie zakupy w tym sklepie..
Małgorzata, Białystok
Is it useful?: 00
Shop's reply2022-12-28
Pani Małgorzato - dziękujemy za opinie. Na samej górze strony widnieje informacja, że przez cały grudzień niestety nasza infolinia będzie nieczynna. Natomiast zwrot został wypłacony w terminie - w ciągu 14 dni od odebrania przez nas Pani paczki
5/5
2022-11-23
Anna, Gdańsk
Is it useful?: 00
1/5
2022-11-18
Jestem nie zadowolona, Złożyłam podanie o zwrot produktu, zostało przyjęte i dostałam informację że mam sama odesłać produkt. Po wysłaniu dostałam email że zrwot został odrzucony bo minął termin. Pytam dlaczego zostałam wprowadzona w błąd i kazano mi odesłać produkt skoro minął termin??? Niestety przebywałam w szpitalu i nie mogłam go odesłać wcześniej. A po złożeniu wniosku dostałam odpowiedź że mogę odesłać??? Zostałam naciagnieta na dodatkowe koszty, nie dość że przysłana sukienka okazała się strasznie mała, to jeszcze musiałam ponieść koszty odesłania i jeszcze teraz okazuje się że nie został przyjęty zwrot. Jestem strasznie zawiedziona, państwa obsługą....
JUSTYNA, Kłobuck
Is it useful?: 00
Shop's reply2022-11-21
Pani zwrot został rozpatrzony negatywnie ponieważ został dodany do systemu 9 dni po terminie. W naszym sklepie obowiązuje ustawowy czas 14-u dni na zwrot przy czym system nie weryfikuje na etapie dodania zwrotu czy może go Pani odesłać czy też nie.
4/5
2022-11-10
Marcin, Chodzież
Is it useful?: 00
All presented opinions are collected only from customers who have made a purchase in the shop and could not be changed by the shop. Their authenticity is guaranteed by IAI sp. z o.o., the supplier of the IdoSell system, dedicated to running a professional online store.
pixel